منتديات موووووووووووووووووودي الترفيهية
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات موووووووووووووووووودي الترفيهية

mody777

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

اسم بابا على موبايلك ايييييييه؟ هههههههههههه

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
saso77
عضو نشط
عضو نشط
saso77

اسم بابا على موبايلك ايييييييه؟ هههههههههههه Empty
مُساهمةموضوع: اسم بابا على موبايلك ايييييييه؟ هههههههههههه   اسم بابا على موبايلك ايييييييه؟ هههههههههههه Icon_minitimeالثلاثاء يونيو 12, 2007 6:19 pm

بصراحة انا لفت نظري ان في ناس مسميه اسامي غريبة على موبايلاتهم وخاصةاسم الوالد او البابا بتاعهم بجد والله في اسامي غريبة جدا تلاقي واحد مسمي باباه( قلق 1) ومامته (قلق2) اللي مسميه( الحكومة) واللي مسمية (الشرير) smod
اناعن نفسي اخواتى مسميين بابا (فينك يازفت)لان اول كلمة بيقولها فينك يا زفت و ماما (الحنونة) عايزين نعرف بقى كل واحد مسمي بابا وماما ايييييه؟؟؟؟؟؟؟
او اي اسم غريب على موبايله سواء حد من اصحابه او حتى لو حد مسمي حبيبته اسم غريب كده برضه يقوله

daa
بس بصراحة كل واحد يقول اللي هوه مسميه بجد

ولو حد يعرف حد مسمي ابوه حاجة غريبة يقولها برضه
يللا عاوزين نشوف اجمد اسم

dtyt

ساسوووووووووو مستنيه ردودكوا
mody777
Admin
Admin
mody777

مُساهمةموضوع: هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه   اسم بابا على موبايلك ايييييييه؟ هههههههههههه Icon_minitimeالأربعاء يونيو 13, 2007 8:42 am

حلو قووووووووووووي الموضوع دة بس انا واللة مسمي بابا وماما علي الموبايل بابا وماما انتي بقي ياساسوووووووو مسمياهم اية وخدي بالك انا عارف الي فيها اعترفي الانكار مش هيفيدك انتي قايلة في الموضوع نتكلم بصراحة smod smod
https://mody.aforumfree.com
حمادة
عضو نشط
عضو نشط

مُساهمةموضوع: ايه الاسئلة دى لازم احراج   اسم بابا على موبايلك ايييييييه؟ هههههههههههه Icon_minitimeالأربعاء يونيو 13, 2007 9:50 am

انا بقى اسم بابا عندى على الموبايل (ربنا يستر)

واسم ماما (تعالى كلم بابا)4ew
kemo
عضو نشط
عضو نشط

مُساهمةموضوع: ههههههههههههه جميل الموضوع ياساسو   اسم بابا على موبايلك ايييييييه؟ هههههههههههه Icon_minitimeالخميس يونيو 14, 2007 6:21 pm

عجبنى اوى فينك يازفت ههههههههههه والحكومة وربنا يستر والشرير ههههههههههه انا بقى مسمى بابا على الموبايل الحاج على والله وامى معندهاش موبايل وعايز اعرف ساسو مسميا الاسامى ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
bobos

مُساهمةموضوع: ههههههههههههههههههههههه جميل الموضوع دة   اسم بابا على موبايلك ايييييييه؟ هههههههههههه Icon_minitimeالسبت يونيو 16, 2007 6:30 am

بس انا مسمي بابا بابا وماما معندهاش موبايل اصلا بس اعرف صحاب ليا مسمين بابا الغلس وماما زوجة الغلس ههههههههههههههههههههههههههههههه smod smod

اسم بابا على موبايلك ايييييييه؟ هههههههههههه
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-