منتديات موووووووووووووووووودي الترفيهية
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات موووووووووووووووووودي الترفيهية

mody777

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

مساحة ود ....... ايام زماااااااااااااااان

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
saso77
عضو نشط
عضو نشط
saso77

مساحة ود ....... ايام زماااااااااااااااان Empty
مُساهمةموضوع: مساحة ود ....... ايام زماااااااااااااااان   مساحة ود ....... ايام زماااااااااااااااان Icon_minitimeالأحد يونيو 10, 2007 6:08 pm

كتير اوى بفكر فى ايام طفولتى واللى كنت بعمله فيها اصحابي اللى كانو فيها وكنا بنعمل ايه والعب والمرح اللى والبرأه فيها ويوم العيد لما كنا بنصحى من الفجر ونجهز لبس العيد ونخرج فرحانين , ولما المدرسه كانت بتعمل رحلة واشترك فيها بجد ايام مش ممكن تتعوض تانى. بجد مرحلة الطفوله هي احلى مرحله فى حياتنا وايامها مش ممكن تتعوض.
مطلوب منكم ياحلى اعضا انكم تتكلموا عن طفولتكم عن اصحابنا عن كل حاجه يعن خلونا نفتكر احلى ايام من عمرنا.
يارب الموضوع يعجبكم .

لو لفيت الدنيا بحالها انا مش ممكن الاقيك تانى الايام دى تغير حالها مبقاش حد يعيش للتانى

ساسووووووووو :lol!: :lol!:
mody777
Admin
Admin
mody777

مُساهمةموضوع: الموضوع دة جااااامد واللة   مساحة ود ....... ايام زماااااااااااااااان Icon_minitimeالأربعاء يونيو 13, 2007 9:20 am

انا راْي ان مرحلة الطفولة دية احسن مرحلة بيعشها الولد او البنت في حياتها لسبب واحد وهو ان الواحد مننا في مرحلة الطفولة مبيفكروش في اي حاجة غير انة يخرج ويتفسح مع صحابة ويشتري اللعبة الي هو عايزها لكن في المراحل التانية كلاتي :
1- مرحلة الاعدادية بيكون الطفل لسة خارج من مرحلة الطفولة وفي سنة تالتة اعدادي يبتدي البنت او الولد في التفكير في مستقبلهم تلاقي الولد او البنت والدها ووالدتها اقنعوة انة يزاكر عشان يخش ثانوي عام عشان هما شايفين انة او انها عبقرية وهيطلع اوهتطلع مهندس او دكتور او زويل التاني ههههههههههههههه والاهبل او الهبلة مصدقين ويفضل يزاكر ويفكر نفسة عبقري والنتيجة حاجة من اتنين يا تلاقي الولد ناجح بدرجات الرئفة يا اما نجح وخش ثانوي عام بلعفية
2_ في المرحلة الثانوية تلاقي الولد عمال يزاكر ويدح علي اساس انة عبقري زي ما اهلة اقنعوة والنتيجة حاجة من اتنين بردك يا اما يخش خدمة اجتماعية يااما يخش تجارة او اداب
3_المرحلة الجامعية تلاقي الواد بيحب بنت ويقنعو بعضيهم انة اول ما هيتخرج هيشتغل و هيخطبها حاجة من اتنين بردك يا اما يكون بيشتغلها يااما يكون اهبل ومفكر نفسة هيشتغل لما يتخرج ميعرفش الي فيها الاهبل
4-مرحلة ما بعد التخرج يتخرج الشاب مفكر نفسة الوحيد الي متخرج من كليتة وقال اية الشركات هتخطفة النتيجة بردك حاجة من اتنين يا اما يقعد في بيتهم ويبقي قاعد جمب
ماما يا اما يشتغل شغلة مرتبها اققل من مصروفة الي كان بيخدة ايام الجامعة

عشان كدة مرحلة الطفولة دية مفيش زيهااااااااااااااااااااااااااااااااا

sfs sfs sfs
https://mody.aforumfree.com
حمادة
عضو نشط
عضو نشط

مُساهمةموضوع: يعينى على دى ايام   مساحة ود ....... ايام زماااااااااااااااان Icon_minitimeالأربعاء يونيو 13, 2007 9:47 am

احلى حاجة فى الطفولة ان كلنا كنا بنجب بعض كنا لسة متعملناش اننا نكره كل حاجة عندنا كانت حلوة

انا بقى ايام طفولتى كانت عذاب كل شويا اروح اشترى حجات اخواتى يلعبوا وانا متبهدل فى الشارع
روح اشترى فطار وغدى لما زهقونى
sfs وحتى لما كنت اروح العب مع صحابى كانوا ينادوا عليا اجيب حجات صحابى يقولولى متلعبش معنا تانى
بس سعتها كنت بتنمى اكبر علشان اخلى اخاوتى هما اللى يجبوا كل حاجة والحمد لله كبرت وانا برده اللى بجيب smod smod

مساحة ود ....... ايام زماااااااااااااااان
صفحة 1 من اصل 1