منتديات موووووووووووووووووودي الترفيهية

mody777
 
الرئيسيةالتسجيلدخول

شاطر
 

 اول يوم فى الجامعة تبقى تنكر بقى

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
Romiosalama

Romiosalama

عدد الرسائل : 6
تاريخ التسجيل : 07/06/2007

اول يوم  فى الجامعة       تبقى  تنكر  بقى Empty
مُساهمةموضوع: اول يوم فى الجامعة تبقى تنكر بقى   اول يوم  فى الجامعة       تبقى  تنكر  بقى Icon_minitimeالخميس يونيو 07, 2007 4:15 am

بسم الله الرحمن الرحيم
انا مش عارف ابد منين لكن لازم ابد
النهاردة انا هكتب باسلوب جديد بالنسبة ليكو
هتكلم على الشباب والبنات اللي بيخلوا الجامهة واول سنة ليهم
عاوز اعرف اجابتكم على الاسئله ده؟
1) مين مجبيش هدوم جديدة اول ما يدخل؟
2)مين مشتراش فيبكس ولا ريكسونا ؟
3)مين مرحتش الكوافير ؟
4)مين هيكدب ويقول لا هههههههههههههه؟
تلاقي الواد اول يوم يروح يجيب لبس ويظبط نفسه وينام بدري (ده لونام طبعا؟)
ومن النجمة ياخد دش مع الشامبو طبعا يورح يلبس ويتبرفن ههههههههههههههه
وينزل يروح ويركب اية ؟ تاكسي (علشان يعرضها يعني ) المهم وهو داخل الكلية
يفضل يبص على الناس (البنات الروشة) ووساله اصحابة هنمل اية ياروش
يرد بسرعة المدرج يانجم هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ويحضر ماحضرة(على فكرة مش هيحضر غيرها بعد كده ) ويدخل ويفضل يدور على البنج اللي في بنات
(روشة ) ويعد جنبهم ويحاول يكلمهم معاكي قلم ممكن ورقة هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
المهم هيتعرف عليها ويااااااااااااااا بقى لو البنت ده لبسة بنطلون بنتكور (برمودا ) وبادي top يبقة ده الكلام
ويتمشى بيها في( شارع الضباب ) في ناس عرفينه صح؟ علشان يعرضها قدام صحابه وعلى راي
المثل (يارض اتهدي ما عليكي) ولاز يعمل فيها (عنتر جبنة ) ويعزمها على الغدة
او بيبسي kanz مش بيبسي خلاط يعني والباشا يكع زي...................!؟ المهم لو معرفش
يتعرف على بنت روشة وحلوة يتعرف على بنت مش حلوة علشان يصاحب صحبتها ( الجمده) هههههههههههه
المهم يجي في اخر اليوم لازم يوصلها وده مش طرقه بس هيوصلها واللي زاد وغطة يدفع لها
الاجرة
ويقولها خلي بالك من نفسك واول ما يروح الزيون يتصل بيها ويسالها وصلتي بالسلامة ويقفل
ويبعتلها اية رسالة وينزل في الشارع يحيكي لصحابه انا عرفت بنت جمده
اما البنات
يدخلوا الكلية يتحولوا وكانها شيروت في زمانها ةتعد تبص غلى البنات من تحت لفوق وهي اصلا
بتضع ميكياج في ودنها وتفضل بقى تتمشى في الاماكن اللي فيها شباب روشة واول ما يدخل
واحد يقولها ياااااااااااااااااا نسة ويسالها المدرج منين تقول له انا بدور علية علشان يعني تروح معاه وتصحبة ولازم يكون اية روش اوي ( فرفور) وترويه لصاحبتها البنات علشان تغيظهم اكنها اشتريت خاتم جديد هههههههههههههههه
وتروح البيت تحكي لاختها وبنت خالتها اللي مش بتحبها علشان تغيظها ههههههههههههههههههههههههه
وده كده اول يوم بس
وفي ايام تانية كتيررررررررررررررررر فيها اللي يضحك ...........................
وفيها اللي.............................................. ....................



اتمنى ان الموضوع ينال اعجابكم واعتذر لو كان يوجد كلام مش مهذب بس الموضو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
اول يوم فى الجامعة تبقى تنكر بقى
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات موووووووووووووووووودي الترفيهية :: منتدي موووووووووووووووووودي الترفيهي :: منتدي النكت والمقالات الكوميدية-
انتقل الى: