منتديات موووووووووووووووووودي الترفيهية

mody777
 
الرئيسيةالتسجيلدخول

شاطر
 

 بعد اذن الصاعيدة ده بقى صعيدى فى من سيربح المليون

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
حمادة
عضو نشط
عضو نشط


عدد الرسائل : 63
تاريخ التسجيل : 24/05/2007

بعد اذن الصاعيدة ده بقى صعيدى فى من سيربح المليون Empty
مُساهمةموضوع: بعد اذن الصاعيدة ده بقى صعيدى فى من سيربح المليون   بعد اذن الصاعيدة ده بقى صعيدى فى من سيربح المليون Icon_minitimeالأربعاء يونيو 20, 2007 10:09 am

--------------------------------------------------------------------------------

شارك في برنامج من سيربح المليون؟؟؟صعيدي

--------------------------------------------------------------------------------

اولا:اريد ردودكم الحلوة اريد تحطيم الرقم القياسي في الردود وقولوا رايكم في الموضوع.





صعيدي اشترك بمسابقة من سيربح المليون وجاوب على السؤال الأول وربح 200 ريال .. وكان السؤال الثاني :





عصفور باليد ولا عشرة على ....




1 - الشجرة


2 - البقرة


3 - الصفراء


4 - الحمراء






فقال لجورج قرداحي : من أولها صعبة .. ما نسأل الجمهور ..


سأل الجمهور ، فكان جواب الجمهور 100% الجواب الأول الشجرة ...




فقال لجورج : مش دايماً الجمهور على حق .. ما نحذف إجابتين ....


حذفله إجابتين فـ بقي :




الجواب الأول (الشجرة)


والجواب الثاني (البقرة)




فقال لجورج : يااااادي الحظ بقى لي الجوابين اللي الشاكك فيهم ....


طب نتصل بصديقي (هريدي) .. فأتصل بـ هريدي ..


(إزيك يا أبو صميده ؟؟ كيف أخبارك ، أم صميده إزيها ؟؟ والعيال ...)




راحت الثلاثين ثانية وملحقش يسأله السؤال ..


فسأله جورج قرداحي : وهلأ شو بدك تعمُل ..




فجاوب :




هنْسِحِب ياعم من المسابقة ..


وآخذ الـ 200 ريال بتاعت السؤال الأول ..


والمثل بيقول : عصفور باليد ولاعشرة على الشجرة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
صاصا



عدد الرسائل : 11
تاريخ التسجيل : 24/05/2007

بعد اذن الصاعيدة ده بقى صعيدى فى من سيربح المليون Empty
مُساهمةموضوع: رد: بعد اذن الصاعيدة ده بقى صعيدى فى من سيربح المليون   بعد اذن الصاعيدة ده بقى صعيدى فى من سيربح المليون Icon_minitimeالخميس يونيو 21, 2007 9:36 am

ههههههههههههههههههههههههه.....جامده اوى يا حماده ....وربنا يوفقك وتقول احسن من كده dtyt
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
بعد اذن الصاعيدة ده بقى صعيدى فى من سيربح المليون
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات موووووووووووووووووودي الترفيهية :: منتدي موووووووووووووووووودي الترفيهي :: منتدي النكت والمقالات الكوميدية-
انتقل الى: